v2.0.1
Som inloggad medlem på Akvarielexikonet kan du ta del av många funktioner. Logga in, eller bli medlem redan idag.
| Caffeiner | Inlägg #0 15 oktober 2011 10:02 |
|
11 st inlägg Uppsala i Uppsala län Akvarier (2) |
Jag måste bara berömma designen och funktionerna på denna sida. Den är mysig att besöka, lättnavigerad och har väldigt stor potential. När mina akvarium kommit igång ska jag försöka bidra med någon artbeskrivning tillsammans med bilder för att öka på databasen.
Bra jobbat! |
| Tonken | Inlägg #1 16 oktober 2011 15:45 |
|
6 st inlägg Umeå i Västerbottens län Akvarier (3) |
Caffeiner skrev: Jag måste bara berömma designen och funktionerna på denna sida. Den är mysig att besöka, lättnavigerad och har väldigt stor potential. När mina akvarium kommit igång ska jag försöka bidra med någon artbeskrivning tillsammans med bilder för att öka på databasen. Bra jobbat! Javisst är det en fin sida, men tyvärr inge folk som vill bo på denna sida... sidan förtjänar att få sig lite fler stammisar så att ett alternativ till Zoonen o Zoopet kan få växa fram =) |
| Caffeiner | Inlägg #2 19 oktober 2011 12:44 |
|
11 st inlägg Uppsala i Uppsala län Akvarier (2) |
Håller helt med. Ska försöka jobba lite med artbeskrivningar och kanske lägga till någon artikel eller två, tror nog det är där skon klämmer lite. Mitt första akvarium har kommit igång nu, så om ett par veckor eller en månad när fisk tar plats blir det nog lite amatörmässigt författeri på akvarielexikonet.
|