v2.0.1
Som inloggad medlem på Akvarielexikonet kan du ta del av många funktioner. Logga in, eller bli medlem redan idag.
| Fiend | Inlägg #9 14 juni 2008 20:08 |
|
1166 st inlägg Umeå i Västerbottens län Akvarier (5) |
Sitter för närvarande och jobbar med nya versionen av Akvarielexikonet
Ska ha detta i åtanke. Att det automatiskt skulle bytas bild tror jag dock inte på, men att vi administratörer kanske kan bli uppmärksammade på bilder som är "bättre" än de som redan finns. Då kan vi medarbetare och administratörer byta ut de bilderna direkt Mvh Fredrik
|
| Martin | Inlägg #10 21 juli 2008 20:12 |
|
15 st inlägg Rävlanda i Västra Götalands län Akvarier (1) |
Först, en riktig bra sida med stora utvecklings möjligheter!!
Skulle vilja att man som användare kunde ändra i "butikslistan" Kanske lägga in bilder från sin/sina lokala handlare, kanske max 3 st Ändra i "utbudslistan". Skulle nog främja oss som vill handla mer.... Hoppas man inte är tjatig www.martin-n.se/pixel
|
| Fiend | Inlägg #11 21 juli 2008 21:56 |
|
Nejdå Martin, du är inte tjatig!
Ni är fler som har påpekat denna funktionalitet och den kommer förhoppningsvis hinnas klar nu också när jag jobbar klar version 2 av Akvarielexikonet. Ju fler som påpekar det, desto bättre, men tjata inte för mkt bara så jag blir grinig ;) *ler* Mvh Fredrik
|
| Martin | Inlägg #12 21 juli 2008 22:02 |
|
jo.... det här med butiks info.
Skulle man inte kunna lägga till så att man kan editera butiker? Skojar bara Bra sida "Fiend" fortsätt jobba!!! www.martin-n.se/pixel
|
| Fiend | Inlägg #13 21 juli 2008 22:08 |
|
Det kommer bli möjligt att editera butikerna sen japp
Mvh Fredrik
|
| Martin | Inlägg #14 21 juli 2008 22:09 |
|
Låter fint:=)
www.martin-n.se/pixel
|
| patriks155 | Inlägg #15 16 oktober 2008 20:50 |
|
616 st inlägg Uddevalla i Västra Götalands län Akvarier (3) |
Vill ha en funktion där man kan bocka i om man vill få ett mail när man fått ett pm eller inlägg i gästboken. Tror de lätt blir att man bara loggar in när man vill skriva något och så kan de ta 1-2 veckor mellan inloggningarna och så missar man något viktigt.
Har jag fel? |
| Fiend | Inlägg #16 16 oktober 2008 21:08 |
|
En sådan funktion fanns, men togs bort då det sprutade mail för vissa =)
Kanske återkommer i en form där man kan göra det till en inställning om man vill ha mail eller inte vid PM / Gästboksinlägg. Mvh Fredrik
|
| patriks155 | Inlägg #17 17 oktober 2008 08:11 |
|
Fiend skrev: En sådan funktion fanns, men togs bort då det sprutade mail för vissa =) Kanske återkommer i en form där man kan göra det till en inställning om man vill ha mail eller inte vid PM / Gästboksinlägg. Precis de jag menade att man själv får bocka i. |
| patriks155 | Inlägg #18 15 december 2008 19:34 |
|
Önskemål så här i jul:
1. I rullningslisten "Vattenflöd.." i artregistret-redigera vill jag ha ytterligare ett alternativ som heter: "Inget speciellt" 2. I admin menyn där man godkänner arter vill jag att fisknamnet ska vara klickbart, dvs man ska kuna komma direkt till respektive art. 3.Eftersom det är jul och allt förutsätter jag att ovanstående önskemål blir ordnade så jag blir glad. Ändrad senast: 15 december 2008 19:34 |
| DanielLund | Inlägg #19 15 december 2008 20:04 |
|
325 st inlägg Umeå i Västerbottens län Akvarier (6) |
Som julklapp önskar jag mig den nya versionen av Akvarielexikonet.
Om inte nu i slutet av december så åtminstone till juli. ;) www.brackvattensakvariet.se
|
| patriks155 | Inlägg #20 15 december 2008 20:20 |
|
DanielLund skrev: Som julklapp önskar jag mig den nya versionen av Akvarielexikonet. Om inte nu i slutet av december så åtminstone till juli. ;) Längtar!!!!!!!!! |
| Fiend | Inlägg #21 15 december 2008 22:21 |
|
Jag jobbar på det :D
Mitt mål är att få ut den till julafton, men hey.. det börjar ju vara så mkt annat som är på g kring jul så det kan hända det dröjer någon dag till =/ Mvh Fredrik
|
| saxmark | Inlägg #22 15 december 2008 23:28 |
|
241 st inlägg Kode i Västra Götalands län Akvarier (3) |
Wtf!.. Det finns inget annat än AL som är på G runt jul.. Men å andra sidan så skall jag väl kanske inte klaga eftersom jag kan köra på den nya så mycket jag vill.. ;)
|
| DanielLund | Inlägg #23 16 december 2008 12:45 |
|
Fiend skrev: Jag jobbar på det :D Mitt mål är att få ut den till julafton, men hey.. det börjar ju vara så mkt annat som är på g kring jul så det kan hända det dröjer någon dag till =/ Arbeta inte ihjäl dig bara. Önskar att jag kunde hjälpa till med något för att underlätta din börda... www.brackvattensakvariet.se
|
| Fiend | Inlägg #24 16 december 2008 14:59 |
|
Jag tar en dag i taget
Det ska ju komma ut i år så! Mvh Fredrik
|
| DanielLund | Inlägg #25 18 februari 2009 01:39 |
|
Lägg till kompaktrör i belysningsdelen.
www.brackvattensakvariet.se
|
| patriks155 | Inlägg #26 7 april 2009 14:55 |
|
Man skulle haft AL logotyper i olika storlekar tillgängliga för medlemmarna som man kan lägga ut på sin hemsida mm.
Ändrad senast: 7 april 2009 14:56 |
| Albinfiskare | Inlägg #27 16 april 2009 14:15 |
|
35 st inlägg Simrishamn i Skåne län Akvarier (5) |
Jag önskar smidigare uppladding av bilder,
Kör med IE8 och det går inte att ladda upp bilder. Och ja, jag har komprimerat dem. Jag menar uppladdingen av bilder till "mina akvarier" Ändrad senast: 16 april 2009 14:15 |
| Fiend | Inlägg #28 17 april 2009 08:34 |
|
Albinfiskare skrev: Jag önskar smidigare uppladding av bilder, Kör med IE8 och det går inte att ladda upp bilder. Och ja, jag har komprimerat dem. Jag menar uppladdingen av bilder till "mina akvarier" När du säger att det inte går att ladda upp dem, hur menar du då? Mvh Fredrik
|